CopyWorker to wyspecjonalizowany system informatyczny wpomagaj±cy pracê firm serwisuj±cych urz±dzenia biurowe. Najwa¿niejsze funkcje Systemu Obs³ugi Serwisowej: zarz±dzanie danymi klientów i urz±dzeñ, generowanie protoko³ów serwisowych, tworzenie specjalistycznych raportów, przypomnienia o zaleg³ych serwisowaniach, okre¶lanie zyskowno¶ci pracy serwisantów.
Aplikacja charakteryzuje siê prost± obs³ug± oraz ¶cis³ym dostosowaniem do realiów pracy ma³ych i ¶rednich firm serwisowych.
Podstawowe korzy¶ci z wdro¿enia systemu dla serwisu: nadzorowanie realizacji prac serwisowych, automatyzacja rutynowych czynno¶ci, usprawnienie przep³ywu informacji, kontrola przychodów i kosztów, ujednolicenie dokumentacji, wzrost presti¿u u klienta.
G³ówne korzy¶ci z wdro¿enia systemu dla klienta serwisu: kontrola ponoszonych kosztów, usprawnione zarz±dzanie urz±dzeniami, informacje o przeprowadzonych operacjach.
Jako bazê danych oraz graficzny interfejs u¿ytkownika wykorzystany zosta³ Microsoft Access wspomagany przez Visual Basic for Applications. Powodem wybrania tych narzêdzi by³ fakt ich posiadania przez zleceniodawcê (ograniczenie kosztów licencyjnych) oraz mo¿liwo¶æ szybkiego tworzenia spersonalizowanych raportów.
okre¶lenie procesów biznesowych zachodz±cych w firmie serwisowej, projekt i wykonanie aplikacji, wdro¿enie systemu w ¶redniej firmie serwisowej, dokumentowanie, szkolenia, prezentacje dla firm zewnêtrznych, przygotowanie wersji demonstracyjnej systemu i narzêdzia do zarz±dzania licencjami klientów
[ Access | VBA | ERD | copyworker.wind.com.pl ]